rebefingasJei Jums yra tekę lankyti jogos arba Tai Chi užsiėmimus, ko gero, jau esate girdėję apie tai, kokią naudą suteikia sąmoningas kvėpavimas, kitaip vadinamas rebefingas. Gilus kvėpavimas, kurio Jus gali išmokyti patyręs meistras, tinkamai veikia proto būseną ir bendrą organizmo sveikatą. Pagal jogos ir ajurvedos mokymus, rebefingas yra prana – energijos skleidėjas, kuris suteikia kūnui gerą dvasinį ir fizinį gyvenimą. Sąmoningas kvėpavimas – tai ne tik gyvybė, bet ir begalinė energija.

 

Keletas privalumų, kuriuos Jums suteiks rebefingas:

  • Kvėpavimas yra gyvenimas. Mūsų energijos lygiai tiesiogiai priklauso nuo kvėpavimo. Kuo pilniau mes kvėpuojame – tuo daugiau energijos turime. Gilus kvėpavimas suteikia organizmui daugiau deguonies.
  • Gilus kvėpavimas mažina stresą ir gerina virškinimą. Giliai įkvėpdami, mes aktyvuojame savo parasimpatinę nervų sistemą, kurios dėka organizmas gali išgyti ir atsinaujinti.Rebefingas yra atsakingas ir už imuninę sistemą. Taip pat jis tinka, jei turime virškinimo sunkumų, kenčiame nuo pilvo pūtimo ir kita.
  • Gilus kvėpavimas mažina uždegimų susidarymą. Jei pastoviai užsiimtume kvėpavimo seansais, galėtume išvengti netgi vėžio. Juo sergant – galima ženkliai sumažinti ligos eigą, simptomus ir kai kuriais atvejais – sėkmingai išsigydyti. Kvėpavimas mažina rūgštingumo lygį organizme. Rūgštingumas mažėja todėl, kad užsiimdami kvėpavimo pratimais, mažiname stresą.
  • Užsiimdami kvėpavimo terapija, sutelkiame daug minčių į savo sąmonę, atsipalaiduojame ir galime geriau pažinti savo kūną. Išmokstame intuicijos, kuri ilgainiui tampa mūsų gyvenimo vedliu. Lėtai kvėpuojant galime išmokti atsipalaiduoti ir sustabdyti stresines situacijas.
  • Lėtesnis kvėpavimas – geresni santykiai su aplinkiniais. Dauguma santykių pasaulyje būtų pozityvesni, jei daug žmonių nebūtų tokie pikti ir per stipriai emocionalūs. Rebefingas moko kantrybės, todėl galime išmokti pirma pagalvoti, o tik po to pasakyti. Jei imate jausti pyktį ir pradedate ginčą su kitu asmeniu – tiesiog sulėtinkite kvėpavimą ir suprasite, kad nervintis nėra ko.

 

Geriausias būdas išmokti visų šio meno paslapčių yra mokytis pas patyrusius kvėpavimo terapijos mokytojus. Vėliau viskas tampa paprasčiau, nes užsiimti sąmoningu kvėpavimu mes galime visur ir bet kada. Net kelių minučių terapija padeda pagerinti dieną ir jaustis geresnės nuotaikos.