ebikeDabar, kai jūs turite galvoje dizainą, mes pažvelgsime, kaip sukurti e-dviratį.

Surinkimams paprastai būna „YouTube“ vaizdo įrašai ir (arba) popierinės instrukcijos, kaip sujungti sistemą. Jums vis tiek reikės tam tikro intelekto ir savo minties, kad sukomponuotumėte mašiną taip, kad neatrodytų visiška netvarka!

Pastaba dėl laiko – netikėkite tuo, kas pasakyta jūsų rinkinyje, kiek tai užtruks. Jei nesate kvalifikuotas mechanikas ar elektros inžinierius (pripažinkime: dauguma jų nėra), skirkite vadovą arba „YouTube“ vaizdo įraše siūlomą laiką ir padvigubinkite.

Paprastai tai reiškia 2–3 valandas priekinio ar galinio stebulės sistemai, penkias ar daugiau – alkūniniam varikliui, o ilgiau – įbrėžtam „pasidaryk pats“.

Priekinis stebulė

Kur statyti elektrinį dviratį, lengviausias bus priekinio stebulės rinkinys.

Jums reikės pagrindinių dviračio mechaniko įgūdžių, įrankių, kuriuos turite šiai priežiūrai, įrankių paprastam laidų sujungimui ir tam tikro sprendimo, kaip jis atrodo ir jaučiasi.

Komplekte bus ratas, iš anksto užverstas stipinais ir ratlankiu. Jei išėjote ir įsigijote naudotą dviratį, kad konvertuotumėte, arba naudojate seną, bet kokybišką dviratį kaip platformą, pagalvokite apie jų tiekiamą padangą – tai gali būti nepaprasta, todėl jums gali prireikti naujos, jūsų poreikius atitinkančios padangos. pakeiskite senojo priekinio rato padangą ant naujo.

Jei jis turi diskinius stabdžius, senąjį diską (arba suderinamą naują) taip pat turėsite pritvirtinti prie naujo rato.

Pats ratas turėtų važiuoti greitai. Sukite, kad pamatytumėte, ar jis niekur netrina. Hidrauliniai diskiniai stabdžiai yra šiek tiek didesni, todėl mes siūlėme aukščiau esančią mechaninę sistemą – keitimas užtruks daugiau laiko, tačiau turėtų užkirsti kelią nepageidaujamai trinčiai.

Tada sukimo momento rankenėles pritvirtinsite prie šakės ir pritvirtinsite stakles, valdiklį ir akumuliatorių. Po bet kokio stabdžių keitimo / techninės priežiūros tai užtruks daugiausiai laiko, nes jums reikia tinkamai ir tvarkingai juos pritvirtinti. Galų gale išvaizda bus svarbi jūsų rankdarbiams – nenorite, kad dienos pabaigoje tai atrodytų kaip senas veržliarakčių maišelis!

Kur dings baterija? Paprasčiausias ir lengviausias dalykas bus įdėti jį į priekinį pirkinių krepšelį. Atidesniam laidų naudojimui galima naudoti rėmo bateriją. Šiuo atveju mažiausiai patariama įdėti į krepšį įmontuotą akumuliatorių, nes svorio paskirstymo požiūriu sunkiau uždėti akumuliatorių blogesnėje padėtyje nei ant rėmo.

Daugeliu atvejų nenorite Pedal Assist System (PAS), tačiau jei tai padarysite, reikia atidaryti apatinį laikiklį, kad tilptų jutikliai. Jums reikės apatinio laikiklio pašalinimo įrankio ir švaistiklio traukimo. Daugelis rinkinių su PAS jutikliu juos pateiks, tačiau tai gali padėti įsigyti savo. Tam reikia daug daugiau priežiūros ir įgūdžių nei tik droselio sistemai.

 

Galinis stebulė

Galite turėti galingesnį e. dviračio variklį su galinio stebulės sistema, tačiau jo montavimui reikės daugiau laiko ir pastangų. Jums gali prireikti įrangos, kad būtų galima pritvirtinti naują kasetę prie rato, arba įdėti seną kasetę ant naujo rato, jei ji yra kokybiškesnė ir nenorite montuoti naujos grandinės.

Laidai yra sunkesni nei priekinio rato stebulės komplekte – turėkite tai omenyje, kai jūsų dienai reikia vietos elektrinių dviračių sistemai sukurti.

Taip pat turite pagalvoti apie diskinius stabdžius, kaip nurodyta aukščiau, ir apie sukimo momento svirtis (net jei jos nėra), kad galėtumėte optimizuoti mašinos važiavimą.

Turėtumėte vadovautis instrukcijomis ir visais turimais „YouTube“ vaizdo įrašais, kaip sukonstruoti elektrinį dviratį, atlikdami bet kokius pakeitimus, jei manote, kad jie reikalingi, kad jis atrodytų ir atrodytų teisingai.

Akumuliatorius gali būti ant specialaus krepšio, kuriame yra akumuliatoriaus laikiklis kaip rėmo dalis. Čia naudoti rėmo akumuliatorių nereikia per daug papildomų pastangų – jums vis tiek reikės kabelių prie vairo valdikliui ir droseliui, todėl papildomas laidų pritvirtinimas prie rėmo nereikalaus daug papildomų pastangų, kad bendras dizainas būtų geresnis.

PAS parinktis taip pat užtruks šiek tiek daugiau laiko (maždaug valandą nemokantiems), tačiau užtikrins geresnę baterijos ekonomiją.

Taip pat elektrinius dviračiu galite įsigyti čia.